web analytics

Diyanet Vakfı bursları ne zaman ve ne kadar ödenecek?

08 Ocak 2014 Çarşamba, 10:18
Diyanet-vakfi-burslari
2013 – 2014 eğitim ve öğretim yılı burs müracaatları elektronik ortamda tamamlandı. Yurtiçindeki Devlet Üniversitelerinde okuyup Diyanet İşleri başkanlığı Vakfına...

2013 – 2014 eğitim ve öğretim yılı burs müracaatları elektronik ortamda tamamlandı.

Yurtiçindeki Devlet Üniversitelerinde okuyup Diyanet İşleri başkanlığı Vakfına burs için müracaat eden öğrencilerden burs almayı hakedenler, 2013-2014 eğitim öğretim başlamasına rağmen hala burslarını alamadılar.

Türkiye Diyanet İşleri Başkanlığı Diyanet Vakfı Yetkililerinden aldığımız bilgi çerçevesinde:

GENEL YILLIK EĞİTİM BURSU:
2013-2014 öğretim yılına mahsus olmak üzere 8 ay süreyle (Kasım-Haziran) aylık net 100′er TL Genel Bursu hakeden öğrencilerin bursları öğrencilerin hesaplarına bu hafta bir aksilik olmazsa yatacak.

İlk yatacak olan miktar bu hafta yetişirse geçmişe dönük hakettikleriyle beraber üç aylık toplu 100*3=300 TL, şubat’tan itibaren aylık 100 TL hesaplarına yatacak…

EĞİTİM YARDIMI:
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında bir kereye mahsus eğitim yardımını hakeden öğrencilerin evrak eksiklerinin tamamlamaları beklenmektedir. Aldığımız bilgi başkanlık eğitim burslarını bu ay sonuna yetiştirmeyi düşünüyor.

Olağanüstü bir gecikme olmazsa, eğitim bursunu hakeden öğrencilerin bursları, bir kereye mahsus hesaplarına bu ay sonuna kadar yatacaktır.

Burs miktarı: 250-300 TL arasında olacaktır…

Yücel ERDOĞAN

Kaynak: Dhaber.com.tr

33 Yorum

  1. aslı çaybaş

    12 Ocak 2014 at 16:14

    bu eğitim yardımında bidefa 300 lira mı yatacak yoksa 8 ay mı yatacak her yerde farklı yazıyo

    • kardelenyucel

      12 Ocak 2014 at 17:56

      Eğitim yardımı bursu bir defaya mahsus 250-300 arasında bir rakam…. Genel yardım bursu 8 ay toplam 800 tl…

  2. muhammed

    12 Ocak 2014 at 22:42

    toplu verme durumu diye bir şey var mi? bazilarina oyle verilecek diyolar

    • kardelenyucel

      12 Ocak 2014 at 22:46

      Genel burs alacak olanlar… Verilecek olan ay olan (muhtemel bu ay) geriye dönük toplu alacaklar. Yani toplam 4 aylık 400 TL (ekim+kasım+aralık+ocak)..

  3. kadriyıldız

    12 Ocak 2014 at 23:49

    8 ay boyunca yatacak olan burslar ayın kaçında yatacak bilgilendirirseniz memnun olurum

    • kardelenyucel

      13 Ocak 2014 at 05:21

      Yetkililerden aldığımız bilgi muhtemelen bu hafta yatacağı söylediler…

  4. mücahit

    13 Ocak 2014 at 10:14

    Evraklarımda herhangi bi eksik yok hala evraklarin kontrolü bekliyor yaziyor evraklarim adrese ulasti ve eksikte yok 20 sine kadar yatar mi bu eğitim bursları ?

    • kardelenyucel

      13 Ocak 2014 at 11:19

      Ay sonunu bulabilir veya şubat’a sarkabilir… Tam tarih veremiyor burslardan sorumlu yetkili arkadaşlar…

  5. mustafa

    13 Ocak 2014 at 15:45

    yedek hakkında bilgi verir misiniz

  6. sümeyye

    15 Ocak 2014 at 00:06

    Özel destek bursları hakkında bilgi verebilir misiniz? Ne zaman, ne kadar yatacak ve geçmişe dönük hakedilenle birlikte toplu ödeme olacak mı? Toplam kaç ay ödenecek? Teşekkürler.

  7. büşra

    19 Ocak 2014 at 19:29

    merhaba.belgelerimin hepsini göndermeme rağmen 1tane belgemin eksik olduğu takip programında yazıyor diye belgeyi tekrar gönderdim.yine aynı yazı yazdığı için eksik olan belgeyi 2 kere daha kargoyla yolladım.fakat hala belgenin eksik olduğu yazıyor.ne yapmam gekekiyor?

    • hasan

      02 Mart 2014 at 05:42

      büşra bursun yattı mı. yattıysa beni bilgilendirirmisin. ben hala bekliyorum. mağdur durumdayım

  8. furkan

    20 Ocak 2014 at 11:11

    belgelerimin hepsi tamam olmasına rağmen,belgelerimin takipte olduğu söyleniliyor. neden yatmıyor hala bu burs… her sene bi aksilik çıkartıyolar …

  9. Emrah

    20 Ocak 2014 at 21:53

    Benimki hala yatmadı neden ? ? ? evraklar felan hep baktım nette onaylamışlar tam gözüküyor ama yatması bekleniyor yazıo en altta ne zaman yatar ?

  10. talha

    21 Ocak 2014 at 12:28

    İletisim numarasi nedir burslar icin

  11. dindar nesil

    21 Ocak 2014 at 22:44

    BAKIYORUMDA VAKFIMIZ TARAFINDAN VERİLEN BURSLAR HOR GÖRÜLMEYE BAŞLAMIS.. KİM SİZE GERİ ÖDEMESİZ 250 TL PARA VERİYOR HADİ ONU GECTİM 250 TL Yİ BEGENMEYENLER PARALARI HESABLARINA YATINCA DİREK GİTSİN YARDIM VERSİN MADEM BU KADAR DEGERSİZ SİZİN İCİN BUYRUN VERİN ORALARA.. NİMETE SÜKÜRSÜZ YAPACAGINIZA SÜKRETSENİZ DAHA İYİ OLACAK.. BUNLARI BEGENMEYENLER HOMURAYANLAR İCİN YAZDIM ALINAN ALINSIN VESSELAM

    • yazıkkk

      02 Şubat 2014 at 19:19

      arkadaşım biz çok şükür ki şükreden insanlarız.Asla Allah’ın nimetlerine şükürsüz insanlar değiliz. Bizi sinir eden sözünü tutmayan insanlar. bize söylenenlerin zamanında yapılmaması.Bunu baştan belirtseler kimse burda konuşmaz.İçinde olan insan biliyor.Ön yargılarınızla insanları suçlamayın.Kimsenin günahını almayın.

  12. zehra

    22 Ocak 2014 at 10:50

    20 sinde yatack denilmisti neden yatirilmadi hala?

  13. furkan

    24 Ocak 2014 at 11:23

    bir çok arkadaşın bursu yatmış bir çok kişide bekliyor hala neden giciktiği hakkında bilgi verir misiniz artık ?

  14. Hsn

    28 Ocak 2014 at 22:02

    Allah aşkına şu burs ne zaman yatacak bir bilen yok mu ?

  15. hill

    01 Şubat 2014 at 15:35

    şubat ayı geldi.bazı arkadaşların bursu yatmış.ama benim hala yatmadı ?? e-postayada cevap vermiyorlar .???

  16. Salih

    07 Şubat 2014 at 09:05

    1 aydır bekliyoruz halen yatmadı

  17. öğrencı

    08 Şubat 2014 at 13:34

    abi hem 1 defaya mahsus 250 lira veriyosun bide bir dünya belgee istiyosun yazık günah ya

  18. büşra

    11 Şubat 2014 at 14:44

    hakkaten sadece 1 ay için insanları uğraştırıyosunuz garip…

  19. hasan

    12 Şubat 2014 at 14:56

    egitim yardımı hak kazandınız diyo şimdi genel yardım mı yazacak egitim yardımı mı

  20. ibu.edu.tr

    12 Şubat 2014 at 21:13

    Hala 2 aydır yatmayan ve bursa muhtaç olan öğrenciler adına sizi kınıyorum. Vesselam…

  21. Findik

    15 Şubat 2014 at 11:35

    940. yedekteyim, belgelerin onaylandi burdun odenmesi bekleniyor yaziyor yaklasik bir aydir, lutfen cevap verin acaba yedeklere verilmeyecek mi, odenecek yaziyor ama hala tek kurus yatmadi.s

  22. ahmet

    20 Şubat 2014 at 07:53

    EGİTİM YARDIMI İLE GENEL BURS ARASINDA FARK VAR MI ACABA YOKSA İKİSİDE AYNI MI OLUYOR

  23. mağdur .s

    20 Şubat 2014 at 07:53

    ben bütün belgelerimi gönderdiğim halde bir tane eksik olarak gözüküyor nedenini anlamadım biri bana yardımcı olursa çok sevinirim.. artık gelmiycek mi ne yapabiliriz ne zaman yatıcak burslar biri sesimi duysun ya artık…..

  24. beşiktaş

    20 Şubat 2014 at 08:26

    burslar bir ay oldu hala ytmadı ne zaman yatcak ?

  25. Hakkı

    27 Şubat 2014 at 07:56

    Bn 86.yedeğim burs yatacak mı acaba
    Ödeme işlemi bekleniyor yaZıyorda

  26. beytullah